22+ Ilayda Alişan Dizileri PNG

22+ Ilayda Alişan Dizileri PNG. İlayda alişan hayatı ve biyografisi. İlayda alişan, 1996 yılında i̇stanbul'da doğdu.

Sen Anlat Karadeniz dizisi Oyuncuları
Sen Anlat Karadeniz dizisi Oyuncuları from 1001dizi.net
2011 bir çocuk sevdim dizisi merve 2013 gönül hırsızı dizisi 2014 benim adım gültepe dizisi nurten. İlayda alişan oynadığı diziler, yaşı. Sinem, patlamak üzere olan bir bombadır.

İşte i̇layda alişan ile ilgili merak edilenler.

2011 bir çocuk sevdim dizisi merve 2013 gönül hırsızı dizisi 2014 benim adım gültepe dizisi nurten. Kariyerine reklam filmlerinde oynayarak başlayan i̇layda alişan 2011 yılında bir çocuk sevdim dizisi ile çıkış yapmıştır. Sinem, patlamak üzere olan bir bombadır. Kızı ela'nın (i̇layda alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url