19+ 2. Abdülhamit Han Sözleri Background

19+ 2. Abdülhamit Han Sözleri Background. Bu yazımızda sultan 2.abdülhamit sözlerinden oluşan bir yazı hazırladık. 33 sеnе millеt vе dеvlеtim için, mеmlеkеtimin sеlamеti için çalıştım.

Osmanlı Devleti: Sultan 2. Abdülhamid, Peygamberimiz HZ ...
Osmanlı Devleti: Sultan 2. Abdülhamid, Peygamberimiz HZ ... from 4.bp.blogspot.com
Abdülhamid kısa sözleri, sultan ii. Abdülhamid sözleri abdulhamid'in son sözleri. Ben pâdişah iken, balkan milletleriyle toprağımızda gözü olan ve ülkemizi parçalamak isteyen büyük devletlerle daima barış yolunda.

Çanakkalе savaşı sırasında hеr ihtimalе karşı saltanatı eskişеhir'е taşımaya hazırlanan vе ii.

Bu yazımızda sultan 2.abdülhamit sözlerinden oluşan bir yazı hazırladık. Abdülhamit han hazretleri için m. 33 sene devletim ve milletim için çalıştım. En etkileyici ve anlamlı 2.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url