Get Ilayda Alişan Yaş Boy Kilo Gif

Get Ilayda Alişan Yaş Boy Kilo Gif. Hakkında ise ekran severler tarafından bir çok sorunun cevabı araştırılıyor. İlayda alişan, 17 ocak 1996 yılında i̇stanbul'da dünyaya geldi.

İlayda Yaman - IMC AJANS
İlayda Yaman - IMC AJANS from imcajans.com
Alişan, 26 şubat 1996 tarihinde i̇stanbul'da dünyaya geldi. İlayda alişan boyu, kilosu, burcu. İlayda alişan'ın doğum tarihi 27 şubat 1996 salı.

2011 yılında bir çocuk sevdim dizisi ile ekranlara adım atan i̇layda alişan, daha sonra rüya, bana sevmeyi anlat, gönül hırsızı.

2011 yılında bir çocuk sevdim dizisi ile ekranlarda boy göstermiştir. Eğitim ve öğrenimine i̇stanbul'da başladı. Alişan, 26 şubat 1996 tarihinde i̇stanbul'da dünyaya geldi. Alişan boyu, kilosu, yaşı, burcu, sevgilisi, kısaca hayatı, göz ve saç rengi.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url